Des de Compromís per Vilamarxant t’animem a participar en la pròxima reunió del fòrum de participació ciutadana de l’Agenda 21 de l’Ajuntament on es tractarà aquest tema.

QUAN?

• Dimecres, 30 d’octubre de 2019
  • 19 h

ON?

• Sala de conferències del Centre d’Emprenedoria i Innovació del Túria (CEI Túria) al carrer València, 37.

QUI POT PARTICIPAR-HI?

• Qualsevol veïna o veí, associació o entitat de Vilamarxant que estiga interessat en el tema de la convocatòria.

COM ES POT PARTICIPAR?

• L’Agenda 21 és un fòrum de participació ciutadana que es va reactivar la passada legislatura. Qualsevol persona assistent podrà expressar la seua opinió o fer qualsevol pregunta sobre els temes tractats als membres de la corporació municipal i de l’Agenda 21 que assistiran a la reunió perquè l’Ajuntament de Vilamarxant reculla aquestes opinions i, si són viables, les tinga en compte o les transmeta a les administracions competents.
  • Aquest dimecres l’ordre del dia se centrarà en la integració paisatgística de la futura Ronda Oest per a, entre totes i tots, minimitzar al màxim possible l’impacte mediambiental d’aquesta infraestructura i aconseguir una via integrada amb el municipi i el seu entorn.

QUÈ SIGNIFICARÀ LA RONDA OEST PER A VILAMARXANT?

• La Ronda Oest és una infraestructura imprescindible per a Vilamarxant, per a la seua seguretat, pel seu benestar veïnal i pel seu desenvolupament econòmic. El projecte es troba actualment en fase de redacció.
  • La CV-50 (carretera de Llíria) desviarà el seu trajecte per a traure fora del casc urbà l’intens trànsit que, ara per ara, suporta aquesta via que també rep els vehicles d’una altra carretera important com és la CV-370 (carretera de Pedralba) cap al Polígon Industrial Arxilagar del Rullo.
  • D’aquesta manera, el polígon estarà millor connectat , el trànsit rodat serà més fluid i el veïnat guanyarà en seguretat, tranquil·litat i en qualitat mediambiental.