A l’acte van assistir les candidates i candidats de la circumscripció de València, entre els quals, el company de Compromís per Vilamarxant Juan Ponce

Presentació Primàries Llíria 2

Divendres passat, el Teatre de la Llar dels Jubilats de Llíria va acollir la presentació de les candidatures de Compromís a les Corts per la circumscripció de València i al Parlament Europeu.

Van assistir-hi simpatitzants i militants de la coalició de tota la comarca, a més de ciutadanes i ciutadans que volgueren conéixer les propostes de Compromís per a les eleccions a aquests dos parlaments.

Presentació primàries Llíria 3Com a candidates i candidats a la cambra valenciana van estar el company de Compromís per Vilamarxant, Juan Ponce, Paco García, Xavier Rius, Josep Gimeno, Ferran Vicent García, Papi Robles, Carles Esteve i Graciela Ferrer.

Com a candidates i candidats al Parlament Europeu van assistir-hi l’actual europarlamentari, Jordi Sebastià, Myriam Fernádez i Bernat García.

Presentació Primàries Llíria 4Totes elles i ells van presentar els seus plantejaments de cara al procés de primàries en el qual serà la ciutadania qui triarà les candidates i candidats definitius de la coalició a estos espais de representació.

A l’esdeveniment, el vilamarxanter Juan Ponce va rebre el suport de companyes i companys de Compromís per Vilamarxant que confien en la seua bona trajectòria a les Corts perquè puga continuar representant les valencianes i valencians i el poble de Vilamarxant. Una tasca que ha dut endavant des de 2011 i que ha sigut  especialment intensa en la defensa del medi ambient i dels espais naturals de la nostra comarca, com el Parc Natural del Túria. L’objectiu de Juan Ponce és continuar desenvolupant polítiques que garantisquen la protecció del nostre territori, que impulsen una transició energètica cap a models nets, sostenibles i de futur i l’adaptació al canvi climàtic, un dels grans reptes del nostre segle.

Calendari de primàries

Recorda que la votació a les primàries de Compromís és totalment oberta i en ella pot participar tota la ciutadania a partir dels 16 anys.

A més, és un procés totalment gratuït i no comporta cap obligació. Per tant, per a votar no és necessari estar afiliada o afiliat ni ser simpatitzant de Compromís.

L’única cosa que has de fer és inscriure’t a través d’aquest web https://primaries.compromis.net/. Hi ha de termini fins a l’1 de març.

Les votacions online seran del 6 al 8 de març i la presencial el dia 9 (hi haurà una urna a Vilamarxant).

Candidatures oficials

Una vegada tancat, el passat cap de setmana, el termini per avalar a les persones que van presentar-se a aquest procés, les candidatures a les primàries ja estan confirmades. Pots consultar-les en el següent enllaç: https://primaries.compromis.net/candidates