Ahir va tindre lloc el Consell municipal d’Esports, on el regidor també va anunciar que es continuarà treballant per a millorar les instal·lacions esportives i la seua seguretat

A la reunió van estar convocats tots els clubs i associacions esportives inscrites en el municipi, així com els diferents grups polítics amb representació municipal.

El regidor d’Esports de Compromís per Vilamarxant, Manolo Bernad, va fer un balanç de les inversions i projectes realitzats en l’últim any i durant tota la legislatura.

També va mostrar el seu agraïment “a totes les entitats esportives del poble per la seua implicació per a fer millor aquesta societat a través de la pràctica esportiva, transmetent valors com l’educació i la vida sana”. Per a Manolo Bernad, “és un èxit de tots que al nostre municipi haja augmentant el nombre de persones que practiquen esport durant aquests anys a les instal·lacions municipals”.

També va indicar que l’Ajuntament continuarà donant suport a totes les associacions que fan que l’esport tinga un espai destacat en la vida social i d’oci de Vilamarxant; i va destacar que, des d’aquesta Regidoria es continuarà invertint recursos amb la finalitat que tots els espais esportius públics presenten les millors condicions per al seu ús. Especialment, continuarem impulsant millores en la seua seguretat i eficiència energètica”.

El Consell municipal d’Esports ha sigut un dels molts òrgans consultius que s’han reactivat durant aquesta legislatura i que portaven molt de temps sense convocar-se amb regularitat, com el Consell de Cultura o l’Escolar. Es reuneix, almenys, una vegada a l’any des que en 2015 el va posar en marxa la regidora Rosa Blanes.