La Regidoria de Cultura ha reactivat el Consell municipal d’aquesta àrea on s’acorda la programació, després de molts anys sense cap convocatòria en anteriors legislatures

Quan Compromís per Vilamarxant va entrar a formar part de l’actual equip de govern, un dels objectius del regidor de Cultura, Voro Golfe, va ser elaborar una programació cultural contínua i diversa.

Agenda cultural VilamarxantD’aquesta manera, des de l’inici de la legislatura es va aconseguir, d’una banda complir amb una de les propostes que la nostra coalició local portava al programa electoral de 2015 i, d’altra, oferir activitats culturals i d’oci al poble de la mà del seu ampli teixit cultural, musical i artístic.

De la coordinació de l’agenda s’ha encarregat personalment el regidor de Cultura, Voro Golfe, que en cada Consell municipal de Cultura – òrgan consultiu que feia anys que no es convocava i del qual formen part les entitats culturals locals– avança la programació dels mesos següents.

Mensualment, la Regidoria de Cultura recull les propostes de les entitats culturals locals i les incorpora a la programació. El resultat és una agenda mensual que es difon a través de fullets als edificis públics, a les xarxes socials i al web municipal. A més, qualsevol persona pot subscriure’s al correu: [email protected] i rebre un recordatori dels actes dels caps de setmana.

En anteriors legislatures no es feia una programació cultural coordinada i permanent, ni Agenda cultural Vilamarxanttampoc s’informava regularment la població de l’oferta cultural existent.

Voro Golfe considera que “hem intentat posar la cultura que es genera a Vilamarxant al lloc on ha d’estar, com a protagonista de l’agenda del nostre municipi. També hem intentat posar la cultura en general al lloc on mereixen les vilamarxanteres i vilamarxanters, als quals hem d’agrair la bona acollida que tenen les activitats que programem i que estan pensades per a tot el món”.